ورود مشتركین
پشتیبانی

درخواست خدمات آنلاین
    • خدمات پشتیبانی تلفنی
    • در صورت بروز مشكلات احتمالی و نیاز به خدمات ، مشتركین ارجمند می‌توانند با واحد پشتیبانی شركت تماس حاصل نموده و با كارشناسان شركت مشاوره نمایند.
    • خدمات پشتیبانی اینترنتی
    • در صورت نیاز به رفع مشكلات به‌صورت تعاملی (Interactive) ، واحد پشتیبانی شركت آماده است تا از طریق نرم‌افزار مناسب در بستر اینترنت ، با دستگاه كامپیوتر مورد نظر ارتباط برقرار نموده و به‌صورت آنلاین به بررسی و رفع مشكل بپردازد.
    • خدمات پشتیبانی حضوری
    • چنانچه خدمات اینترنتی و تلفنی برای مشتركین گرامی مفید واقع نشود و مشكل به وجود آمده به هر دلیلی همچنان به قوت خویش باقی مانده باشد ، كارشناسان و مسئولین واحد پشتیبانی شركت در اسرع وقت در محل مشتركین حاضر خواهند شد و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
    • خدمات پشتیبانی خارج از تعهد
    • چنانچه در اثر اشتباهات فردی یا عدم آشنایی اپراتور با نرم افزار و قابلیت های آن، مشكلی برای اطلاعات مشتركین ارجمند به وجود بیاید، واحد خدمات و پشتیانی آماده است تا با هماهنگی قبلی و دریافت بانك اطلاعاتی مشتركین عزیز، همه تلاش خود را برای رفع مشكل به وجود آماده به كار ببندد. با توجه به گوناگونی مشكلات ناشی از اشتباهات فردی و صدمه ای كه ممكن است به اطلاعات وارد آمده باشد، واحد خدمات و پشتیبانی علی رغم استفاده از حداكثر ظرفیت ها و توانمندی ها تعهدی برای حل مشكلات از این دست نمی دهد.